Гарантія
Ми цінуємо Вашу довіру та прагнемо забезпечити максимальну впевненість у купівлі наших товарів. На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється гарантія від виробника, яка діє з моменту придбання, якщо інше не зазначено у документації до товару. При отриманні видається гарантійний талон, в якому вказується модель, серійний номер продукту та дата продажу.
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться покупцем при прийомі. Після цього моменту гарантія на цей товар набирає чинності.
Для гарантійного ремонту Ви повинні мати правильно заповнений гарантійний талон та товарний чек або витратну накладну. У гарантійному талоні вказані контакти та адреси авторизованих сервісних центрів, у яких Ви можете зробити ремонт.
Гарантійні зобов'язання
Якщо в гарантійний період сервісний центр не може відремонтувати придбаний у нас товар, він видає висновок про неможливість ремонту. У цьому випадку ми змінюємо товар на аналогічний або повертаємо гроші.
Для цього Ви повинні надати нам:
- Товар з повною комплектацією.
- Гарантійний талон.
- Товарний чек або витратну накладну.
- Висновок сервісного центру про неможливість ремонту та акт на списання товару.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у таких випадках:
- Відкриття гарантійних пломб або наклейок на корпусі.
- Наявність механічних пошкоджень, що виникли внаслідок неправильної експлуатації або використання не за призначенням.
- Порушення правил експлуатації, зазначених в інструкції або документації.
- Якщо пошкодження спричинене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.
- Неправильне встановлення або ремонт особами, які не мають відповідної кваліфікації.
- Ушкодження внаслідок стихійного лиха.
- Відсутність гарантійного талону.
Якщо не знайшли потрібну інформацію або виникли питання, наші менеджери з радістю проконсультують Вас за телефоном (096) 467-73-50.